top of page

Modlitwa do Maryi o pomoc w trudnych sytuacjach


Jest to modlitwa polecana przez papieża Franciszka.

Na każdym życiowym zakręcie lub w sytuacji pozornie bez wyjścia jako ludzie wierzący możemy liczyć na wsparcie naszej Matki. Oto modlitwa, jaką na trudne sytuacje proponuje nam papież Franciszek:

Święta Maryjo, pełna Boskiej Obecności, przez całe życie z najgłębszą pokorą przyjmowałaś wolę Ojca i nigdy nie uległaś pokusom Złego. Już trwając u boku Syna, wstawiałaś się za nami w naszych kłopotach i w pełnej prostoty postawie zawierzenia dawałaś nam przykład, jak mamy rozplątywać ścieżki naszego życia. Od kiedy zostałaś naszą Matką, zawsze już przywracasz ład i przepełniasz światłem naszą więź z Panem. Święta Maryjo, Matko Boga i Matko nasza, Ty z matczyną czułością rozwiązujesz węzły, które mnie krępują. Ja, (… tu podajemy swoje imię), oddaję się w Twoje ręce i proszę, byś uwolniła mnie od jakichkolwiek przywiązań i pokus, którymi nęka mnie Wróg. Z pomocą Twej łaski, za Twoim pośrednictwem i za Twoim przykładem wybaw nas od wszelkiego zła, o Pani nasza i rozwiąż węzły, które oddzielają nas od Boga, abyśmy wolni od wszelkiego zamętu i fałszu, we wszystkim Go odkrywali, ku Niemu kierowali nasze serca i Jemu mogli służyć w naszych braciach. Amen.

źródło:

https://pl.aleteia.org/2017/06/22/modlitwa-do-maryi-o-pomoc-w-trudnych-sytuacjach/


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page